Thursday 10 March 2011

10 Ciri2 Wanita Yg Aku Cari..utk d jadikn isteri..by Incik Kuek Kuek

haha..demand gle aku ni..laki mana yg x demand beb..nk cri ppuan utk d jadikn is3 ni bkn senang..lg2 nk cri pasangan yg leh trima famili kte ni seadanya..hmm..aku ni bkn nya smoker pn(sje nk highlight)http://www.emocutez.com..tp ssh sgt nk cri awek..aku pn xtau awek skng cri laki yg mcm ne..t ckp pilih laki bduit t mrh plak..haha..k la..ni top 10 ciri2 yg aku nk ada pd sorg ppuan 2..countdown plzz..keh3.. :P

10.seorg yg hormat org tua & keluarga.

9.btudung or x aku xkesah..asalkn ppuan 2 jgn rambut kerinting..haha..aku x ske.. >.< (jgn tnya sbb pe aku xske) lalala~

8.berbudi bhasa.

7.peramah of coz..
6.x materialistik

5.setiahttp://www.emocutez.com

4.memahami aku.

3.berpelajaran..dlm erti kata cerdik..so sng didik anak2..insyaAllah.

2.kurus (xterlalu kurus) & putih (dlm kategorikn comel)

1.trima aku seadanya..n dpt support aku klu aku jth (klu aku patah semangat)..

haha..x spe sempurna..tp kte kena la pilih yg terbaik sbb kte akan idup dgn si dia smpai ke tua..klu kekurangan 1 or 2 xkesah la..jnji kte selesa dgn dia.. ;)

p/s: yg paling penting aku nk si dia ni org PERAK.. hehe.. ^^

7 comments:

  1. Dont worry...Orang kata, kalau da jodoh tak ke mana...keep on finding...May u find d rite gurl soon!

    ReplyDelete
  2. .. okeyh.. sume ad.. tp no 2 x.. hehe..

    ReplyDelete
  3. sume ade kot...insya-Allah.... :)

    ReplyDelete
  4. ciri2 laki yg i nak : jgn ade bayangan ex dia lagi dalam masa depan dia=p

    ReplyDelete