Monday 14 March 2011

Blog Utk Cik Kuek2 from Incik Kuek2..^^

haha..minggu ni aku bz gle..yela..kje mlm..bgn ntah kul bpe bru bgn..tp at  least aku leh ciapkn blog utk cik kuek2 ..hope dia ske..background sama dgn member aku pnye ..azieyana.(sori ek azie..aku minat dgn background blog ko 2 tp xleh wt kt aku pnya blog..t org ckp aku mat bunga..sbb 2 wt kt blog cik kuek2..hahaha..) haha..cik kuek2 ni bru nk blaja men blog..so aku la yg ajarkn..aku la yg kemaskn blog dia..t ble dia da expert..pndai2 la dia t..keh3..(aku ni pn bkn pndai sgt pn..br blaja gak..)

Cik Kuek Kuek
 
arini..balik je keje..aku trus tkr bju..g joging..x smpai setengah jam kaki da krem..2 la padahnya klu x streching ..aku nk joging bkn pe beb..da lama x senam..bdn pn da brisi ckit da..dagu klu tgk da mcm blapik..huiishh..bhaya2 http://www.emocutez.com..bek cegah sblm parah..hahaha..dlu masa blaja dlu x pyh senam xpe..sbb balik je kls da bpeluh sbb jln kaki..sbb 2 dlu bdn maintain..haha..tp skng sejak keje ni..nk jln pn mls.. :P arini aku xnk merepek byk sgt r..pnt..mlm t kena keje lg..bubye..http://www.emocutez.com

3 comments:

  1. Thanks Ally...kuek2 hargainya...kuek kuek kuek kuek....:)...hadiah ally bagi amat bermakna buat kuek2.......

    t kuek2 ada masa kuek2 nak citer pasal ally la pulak..huhuhuhu t promo la blog kuek2 ek..tadi kuek2 promo blog ally kat kawan2 kuek2 :P

    ReplyDelete
  2. hehe..welkem..n thnx coz promote kn blog incik ally..lalala~ kuek..kuek..

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu mesti la..ally kan My Sifoo

    ReplyDelete